Sammanstörtande världar

Jag fortsätter med konceptet från första gången vi (vi var då förutom mig själv även: Göran, Tomas och Ove och i säsong två också Tobias) spelade Mage, att dela in kampanjen i avsnitt som i en TV-serie. Denna kampanj heter Sammanstörtande världar (ett namn inspirerat gruppen "Einstürzende Neubauten" vilket betyder typ "Sammanstörtande nybyggen". Liksom förra gången vi spelade Mage är det sju avsnitt som ska spelas, de är:

1. En ny värld
2. Världen är din
3. Världen i din hand
4. Din värld är min värld
5. Vad är din värld värd?
6. Är detta hela världen?
7. Världen öppnas

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Hej min væn. Jag hittar ingen annanstans att kommentera det jag last av dina reflektioner. Jag maste saga att jag saknar dig och att det vore kul att traffas och diskutera universum nu nar du klivit ur ditt egocentriska skal och borjat se dig omkring. Hoppas ironin syntes dar.
Det har med bloggande kanske inte ar sa dumt anda. Att fa kliva in i nagons tankar oppnar ju en helt ny varld av mojligheter for mig som manipulationskonstnar.
Vi hors av infor tipifestivalen!

2007-06-10 @ 12:42:03
Postat av: Arktos

men du kan ju kommentera på alla inlägg. Det finns en länk som heter 'kommentera'. Ironiskt att du kommenterar på den bloggen som var minst relevant för dig.
Jag är för övrigt imponerad om du lästa alla mina reflektionsinlägg, inte bara dem senast upplagda.

2007-06-10 @ 14:57:58
URL: http://arktos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0